Pořádáte prezentaci, konferenci či jiné setkání, významné pro vaši společnost? Náplň samotné prezentace, potažmo představení nového výrobku či služby, jistě znáte nazpaměť i pozpátku, někdy to však nestačí. Existují maličkosti, které mohou dojem z vaší prezentace nebo konference velmi pokazit či naopak, efektivně podtrhnout. Věnujte pozornost i detailům, které se zdají být nedůležité.
Věnujte čas výběru vhodného oblečení
Ve chvíli, kdy někomu darujete exkluzivní vizitky a pozvete je na vaše významné setkání, potřebujete mnohem více, než jen znalost obsahu setkání. Vaše oblečení je více důležité, než si myslíte a jeho výběru věnujte dostatek času. Není nutné být oblečený v nejnovějším módním modelu, který právě „frčí“, ovšem outfitem z „osmdesátek“ také nikoho neuchvátíte a věřte, že i na seriózním setkání se snadno můžete stát terčem posměchu. Že má být oblečení čisté, vyžehlené a bez děr, asi netřeba zdůrazňovat.
Přizpůsobte tiskoviny
Přizpůsobte veškeré tiskoviny, související se setkáním, vaší firmě či spolku nebo produktu, který hodláte představovat. Tisk firemních desek, brožur nebo bloků není nákladnou záležitostí a vaší image to prokáže skvělou službu. Bloky mohou být také skvělým dárkem pro vaše posluchače.
Jak na samotný projev?
Označte místnost, kde se setkání koná. Výroba roll up není drahá a investice se jistě vrátí.
Pokud jste nervózní, vyzkoušejte si svou řeč před zrcadlem nebo poproste svou rodinu či přátelé o napodobení publika. Při projevu nazabíhejte do detailů. Chápeme, že chcete svůj produkt vychválit, ovšem zahlcováním informací je jen odradíte. Načrtněte si úvod, stať a závěr a toho se držte.
Při projevu se k posluchačům neotáčejte zády, pokud to není nutné. Usmívejte se. Mluvte sebevědomě, ale ne namyšleně.
Použijte krátký a slušný vtip na uvolnění atmosféry a na konci dejte prostor pro otázky.